tisdag 10 november

Har mått illa idag med så jag ringde inte och frågade om jobb tills imorgon... vet ju inte hur jag mår imorn. men jag har inte spytt nåt idag i alla fall. Skönt det.
Idag kom pappa och brorsan hem från Thailand. Dom var hit och hälsade på för nån timme sedan. Riktigt najs att se dom igen =) Dom var ju där en månad. Jag fick en jätterolig prydnadsgrej som föreställer en ölsejdel och en ölburk... när man slår på den (man ska ha vatten i sejdeln) så ser det ut som om någon häller upp öl från burken i sejdeln liksom =) Skitläcker... och en snygg t-shirt fick jag också. Har varit en lugn dag annars... Mikaela frågade om jag hade lust att komma hem till henne i bomhus och fika men jag har ju lite svårt att åka buss. Men imorn så ska vi fika på stan hon och jag. Hade ju så mycket att göra idag i alla fall. Har städat o grejjat hur mycket som helst. Men imorn då ska vi fika och snacka lite gamla minnen. Och så får jag träffa hennes lilla Vilda =) Vilda är ju plutteliten för hon är.. hmm jag tror det var 11 veckor.. för tidigt född. Så nu är hon typ lika stor som en nyfödd liten tös ska vara =)
Nä nu ska jag spela lite. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; men robin får väl inte ta någon spruta?

2009-11-10 @ 20:34:55
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Madelene

Vilken Mikaela?

2009-11-10 @ 23:44:40
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Ja snart är han förhoppningsvis ute och för min del så får han komma nu för det gör sjukt ont överallt så fort han rör sig :P

2009-11-11 @ 00:21:13
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0