söndag 15 november

Blev inge bloggande igår... hade i alla fall inget vettigt att skriva. Blev bara hemma igår och typ väntade på att dagen skulle gå. Idag skulle jag egentligen varit iväg och simmat lite på Fjärran Höjder men orkade inte så tidigt och sen stänger dom redan vid kl 17 så det var liksom ingen idé... det blir på tisdag istället. Då har jag mer tid. Kristoffer är på bio med sin farmor så jag måste vänta på att han ska komma hem också... därför också som jag inte hinner idag. David och hans kompis Alexandra kommer ikväll. Hon ska sova hos honom eftersom hon har så långt till skolan annars. Hon bor i Hofors och eftersom dom går i skolan tillsammans så passar det ju bra för henne att sova i stan =) Ska försöka övertala dom två att åka till Hemlingby och promenera ikväll.. då får man ju nån motion idag i alla fall. Fick ett "kanske" av David när jag snackade med honom i alla fall. Men i så fall blir det efter ungarna har somnat och efter "Top model" såklart =)
Nä nu ska man väl vara lite social med Tim som också kommit hit. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0