onsdag 4 november

Ja då var det kväller återigen... ungarna är nattade och klara och nu sitter man här och jäser en stund. Skönt efter en jobb-dag. Var ju föresten på ett sär-fritids och vickade idag. Måste säga att det var en upplevelse, och mycket lärorikt. Ungarna var jättegooa =) Ska dit igen imorgon. Men det blev inte fredag som jag först trott så imorgon ska jag ringa vikariejouren om jobb på fredag.
Idag var det några från "Bryggan" på Kristoffers dagis och.. vad ska man säga... kolla på honom när han lekte med de andra barnen. Vi håller på och ska utreda ifall han ev har adhd. Inte för att jag direkt tror det men det kan vara bra att kolla upp tills han börjar 6års nästa år. För om han har det så vet dom om det från början i så fall och då kan han få den hjälp och det stöd han behöver redan från början. Den 17:e ska jag, Kristoffer och Sågen gå iväg till Bryggan på ett besök också. Då ska vi prata lite och så ska han få göra lite olika grejjer... bl a rita lite o så. Så vi får väl se hur det går.
Nä nu blir det film med min goa Alex. "The mist" ska vi se... har ju sett den förr men jag har för mej att jag inte såg klart den då. Kram på er





Min gokille =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0