måndag 9 november

Jäkla skit! Det blev inge jobba för mej idag.. Jag hade ordnat allt ju... gjort mej i ordning, packat ihop det jag skulle ha med mej och hängt påsen på dörrhandtaget för att inte glömma den, skulle precis väcka Robin och göra honom klar när man får springa in på toan för att spy! Kuuuul.. mådde illa som en gris men trodde det berodde på att min mage som vanligt är lite opp och ner på mornarna. Har däremot ingen aning om varför jag spydde heller. Illamåendet gick över senare på dagen. Men nu har jag ju blivit av med mitt vick mån-tors... nån annan vikarie som fick det istället då. Ringde vikariejuoren och berättade och han sa att han skulle leta på någon annan och det e ju bra... annars hade ju eleverna blivit utan lektioner. Men men... Blir hemma imorn med... ifall att. Men mår jag lika bra imorn som jag gjort nu på kvällen så ringer jag imorn för att jaga jobb.
Dagen i övrigt har varit lugn. Robin fick gå på dagis och jag har passat på att röja lite här hemma. Det behövdes. Har en massa sånt att göra imorn med. Nä nu måste jag sova. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; haha jaa, jag lovar.. kolla in tjejerna som är typ 14-15 år eller något sådant :)

2009-11-10 @ 00:01:34
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Nej usch va tråkit! Du som hade sett fram emot att få jobba :/ Hoppas att du mår bättre nu gumman!

2009-11-10 @ 09:44:52
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0