lördag kväll

Ja då var man vaccinerad då. Ont i armen men det får man stå ut med =) I övrigt känner jag inget... men det kanske blir lite feber om någon dag... vet man ju inte nu. Men alla skeptiker, JAG LEVER FORTFARANDE!! hehe.
Jag har föresten övningskört med pappsen idag. Det blev på en parkering... runt, runt =) Men jag blev helt förälskad i pappas bil. Superskön att köra. Och jag var inte alls lika rädd som jag trodde att jag skulle vara. Tvärtom faktiskt. Så... tredje gången i mitt liv bakom ratten. Riktigt najs. Jag körde 20 km/h runt, runt parkeringsplatsen. Första gången jag använt gaspedalen och tycker det kändes riktigt bra. Första gången som jag känner att det ska bli roligt att köra nästa gång. tyvärr dröjer det nog tills pappa kommer hem igen om en månad. Jag gjorde inget fel heller... pappa sa att det gick jättebra. Det enda som var att klaga över var att jag råkade tvärnita första gången jag bromsade. Men dom andra gångerna gick det mjukt och smidigt =) Fick ratta som en tok också eftersom jag skulle runt. Det var  riktigt läckert att få känna liksom hur bilen svarar på hur man beter sej med ratten o så... kanske låter löjligt men jag tycker i alla fall det.
Nä nu blir det lite facebook o så och sedan sängen. Saten det är skönt med helg. Imorgon blir det att åka hela familjen ut till Skutskär och hälsa på Alex familj där. Ett par byxor ska jag ha med mej också som Werra ska sy upp åt mej =)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0