lördag 7 november

Ojoj idag gick inget som planerat. Det har först varit en lugn och skön dag med lite lätt städning här hemma. Alex pappa kom förbi med en bäddsoffa som vi skulle få som ska stå i Robins rum.
Vi trodde att Anders och Jessica skulle komma ikväll och umgås och se nån film, men så blev det inte för dom fick oväntat besök av någon av doms mamma. Då ringde vi Alex och Elin och hörde efter om dom ville komma istället.. men eftersom dom har varit här så mycket så ville dom inte det. Vi kunde inte åka till dom heller eftersom Robin skulle sova då. Vill inte ta med resesängen och låta honom sova där heller eftersom det är nät på sidan av resesängen och deras katt har redan gjort ett litet hål i det... sedan har deras katt kissat på fodralet till resesängen förut också och det vill vi inte vara med om igen. Sedan är det lika bra att inte släpa Robin när det är dags att sova heller... han vaknar ju när man ska hem o så i så fall. Lättare om han hade varit pluttebebis för små bebisar kan sova var dom än är och dom e lättare att flytta på utan att väcka. Men vi bestämde i alla fall att jag ska åka hem till Alex och Elin imorgon =) Det ska bli najs. Min Alex hade ingen lust att följa med så jag får åka ensam. Men men.. så kan det vara.
Nä nu ska jag kolla runt lite på facebook och sen kanske spela lite. Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0