fortfarande onsdag...

Ja då sitter man här och häckar igen... niice! Brorsan är här och han och Alex sitter vid tv-spelet. Vi har nyss sett på film, Hangover blev det.. riktigt rolig film faktiskt =)
Var ju och fikade med Mikaela idag.. blev riktigt trevligt! Inte för att jag hade förväntat mej nåt annat hehe. Nä vi hade hur trevligt som helst. Satt och snackade jättemycket om typ allt. Det var ingen brist på samtalsämnen precis. Det är ju ett antal år sedan vi umgicks jämt och då var vi verkligen nära vänner. Av någon anledning gled vi från varann. Men vi är överens om att nu måste kontakten återupptas. Det som är så bra med Mikaela är att hon fan i mej inte är falsk på nåt vis alls och att vi tänker och tycker väldigt lika om allt. Vi funkar liksom på samma sätt. Och världens goaste lilla tös har hon. Trodde lilla Vilda skulle skrika när jag skulle hålla henne men hon var så lugn så. Hon låg i min famn och kikade upp på mej och hon var så söt. Gjorde alla möjliga söta små miner =)
Imorgon blir det jobba också... ska vara idrottslärare på Stora Sätra... eller på Träffen blir det. Så det blir imorn det... sedan får vi se om hon jag vickar för kommer tillbaka till fredag eller om jag ska jobba fredagen också, det visar sej imorn.
Nä nu ska jag spela lite innan Alex kommer och vill ha datorn. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0