20 Frågor

Har inget bättre för mej så jag snor Zandras frågor för att roa mej lite =)

1. Brukar du avge något nyårslöfte?
Nja det har väl hänt.. men jag är glömmer bort dom lika fort hehe.

2. Läser dina föräldrar din blogg?
Pappa vet jag inte... tror mamma brukar kika ibland.

3. Om du måste välja; Vilken dokusåpa hade du ställt upp i?
Skulle nog bli Robinson.. skulle väl åkt ut rätt fort men det skulle vara läckert med lite strandsemester och en liten viktnedgång =)

4. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?
Det får bli mina skönaste mjukisbrallor... har dom jämt när jag bara e hemma =)

5. Hur ska du fira jul i år?
Ser ut som att det blir hemma hos oss med ungarna, mamma, mormor o dom =)

6. Tråkigt eller mysigt att det blir mörkt tidigt nu?
Tråkigt.. är trött jämt. Nu vill jag ha sommar!

7. Har du ringt polisen nångång?
Ja när jag bodde på nordost och några snorungar höll på att elda lite på gården. Så då kom snuten och jagade bort dom hehe. Annars har jag ringt 112 en gång och då blev det brandbilar och ambulanser som kom.

8. Har du firat jul utomlands någongång?
Näpp

9. Den fulaste klädestrenden i år enligt dig?
Alla dessa jeans som sitter så tajt längst ner att man kan fundera hur fasen dom fick i foten!

10. Om du fick välja att leva i en annan tid, när skulle du välja?O
Medeltiden har jag fastant för på något vis. Man odlade sin mat och hade djur, ingen miljöförstöring eftersom det var hästar som gällde. Och var man tjock så var det FINT för det visade på att man hade det bra =)
Kanske ännu tidigare till o med.

11. Vad anser du om gayäktenskap?
Självklart! Alla har väl rätt att få vara lyckliga.

12. Vad är det löjligaste du har gråtit över såhär i efterhand?
Ööhm... minns inte. Förmodligen nåt för flera år sedan när man varit full. Gråter inte så ofta men när jag gör det så tycker jag att jag har ganska bra anledningar.

13. Har du fått skit för något du bloggat om?
Nej faktiskt inte.. skriver väl mest vad som hänt mej och så... inte så mycket för andra att bli upprörda över.

14. Skulle du kunna/vilja jaga (allt inräknat, skjuta, döda)?
Nja jag vet inte... kanske.

15. Vad har gjort dig mest arg denna månaden?
Att vissa är så omöjliga och inte vill vaccinera sej mot svininfluensan. Dom kan ju smitta små barn och andra som det verkligen blir farligt för!

16. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Bekväm, vardaglig. En salig blandning hehe.

17. Vad heter du i mellannamn om du har ett/flera?
Linnea

18. Vilket nordiskt land tycker du har finaste språket?
Gillar hur finskan låter... kanske beror mycket på att jag skulle ha velat kunna det.

19. Ett tråkigt jobb med bra lön eller ett roligt jobb med dålig lön?
Roligt jobb med dålig lön helt klart. Hatar att inte trivas på jobbet!

20. Vad ska du göra imorgon?
Ser ut som om jag blir hemma så det blir väl lite städa och lite "våra bästa år". På kvällen ska jag promenera med brorsan i Hemlingby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0