Natt!!

Ja nu är det mitt i natten... kanske dags att nanna snart?
Det blev inge Markoolio idag. Eriks grabb somnade tidigt och han ville inte väcka honom. Tim och Anna var hos oss och skulle också med men vi bestämde oss för att strunta i det istället. Tråkigt nog så sjunger ju Alice så jäkla högt så hon hördes ända hem till oss. Hon spelade ju efter Markoolio. aja... man får väl skylla sej själv när man ska bo mitt i stan.

Har målat 4 st magneter till. Och nu har jag köpt magneter så nu har jag 8 st som sitter på kylskåpet =)
Haha kanske låter lite fånigt men det är värsta terapin att sitta och måla för sej själv =)


Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Supersnygga!!!! :D

2009-07-23 @ 09:18:35
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Hehe okej ^^ Det är ett beroende framkallande spel :P När man väl har börjat spela så kan man inte sluta xP Kramar

2009-07-23 @ 13:38:15
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0