måndag 27 juli

Har fått några kommentarer på det där jag skrev om Kristoffer när han är hos Sågen...
Fattar inte hur man kan tycka att Sågen ska lämna bort honom till vem han vill när det är hans vecka... sjukt bara.
Självklart ska Kristoffer få vara med sin farmor och hitta på saker ibland. Men han ska inte ha ett tredje hem där. Det räcker med två hem för ett barn och bara det är tufft! Jag har även sagt till Kristoffers farmor att om hon någon gång vill hitta på nåt med Kristoffer så får hon gärna göra det även när det är min vecka. Bara att ringa mej och kolla så att vi inte har nåt planerat. Men då ska han hem till mej igen på kvällen efteråt för det är hemma han ska bo!
Tycker bara det är så jävla synd eftersom Kristoffer sitter här och säger att han saknar pappa... vad ska jag säga då?
"Nä pappa ska festa, du får vara hos farmor"???? Tror inte det va! Han ska ta sitt ansvar som förälder... man kan inte bara sätta ungarna åt sidan och dra ut och festa. Själv har jag skaffat barnvakt bara två gånger på hela det här året för att festa... Sågen verkar ju festa flera gånger i veckan. Har han tröttnat på familjelivet eller???

Kommentarer
Postat av: Ellen

hehehe tack.. lite hemligt då..



2009-07-27 @ 12:43:39
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla är olika bara o acceptera.. sök egen vårdnad om han bara gör fel då...

2009-07-27 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0