Kväll

Gäääsp... vad mycket klockan blivit redan.
Idag var Alex mamma och två av hans systrar här och hälsade på. Var ju trevligare än vad jag förväntat mej.
Hunden Bessie fick också följa med och när hon skulle rastas fick Robin följa med i vagnen. Robins faster Jenny tyckte det var jätteskoj att få gå ut med Robin =)

Nu i kväll har jag roat mej med att måla lite gipsfigurer som jag ska göra kylskåpsmagneter av. Har 20 st men målade bara 4 st idag. Imorron ska vi gå till hobbyaffärn och köpa lite magneter =)



Så här blev dom 4 första....
Nä nu måste jag nog lägga mej... Vi var oppe så tidigt imorse eftersom Alex morsa och dom skulle komma.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Coolt, jag har gjort saker i cenit lera som jag gjort kylskåpsmagneter av, fast de flesta råkade jag tappa i golvet sen :S

2009-07-22 @ 09:36:54
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0