Fredag 31 juli

Idag blev det en lika lugn dag som jag förutspådde. Ännu lugnare faktiskt...
Micke hann inte gå och äta lunch med mej idag så vi får ta det en annan gång.
Blev hemma och har lekt med Robin hela dagen =) Han är ju så gooo hihi.
Nu sover Robin och jag och Alex har roat oss med att se på film. Det blev "The Signal"... en jäkligt skum film måste jag säga... inte så värst bra... men jäääkligt skum.
Alex är så trött så han somnade på soffan under filmen... och nu har han flyttat till sängen hehe. Bäst för honom att han är pigg imorn när han lägger sej såhär tidigt.
Jag får väl roa mej här med lite sims 3 eller zoo tycoon hehe.

Imorn är vi bjudna till Alex's pappa i Skutskär på grillning =) Ska bli riktigt trevligt. Vi tar tåget dit så får vi skjuts hem sen. Så vi måste ta med Robins bilstol på tåget oxå. Synd att Kristoffer har pappa-vecka... Han älskar att vara i Skutskär och leka med Alex's systrar, bada i poolen och hoppa studsmatta... Men han får följa med nästa gång istället.
Vi har inte varit där ute så mycket sista tiden eftersom Alex's farmor gick bort strax efter midsommar... så det har varit väldigt tungt för familjen och för Alex. Men det ska bli roligt att träffa alla igen imorn =)

Nä nu ska jag nog spela lite... kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0