tisdag 8 december

Då var man hemma igen med Robin efter en arbetsdag. Snart dags att fixa lite middag. Skönt.. är ju lite hungrig...
Idag har jag jobbat på Sörbyskolan.. har haft femteklassare hela dagen. En riktigt trevlig klass och jag har träffat dom en gång förut. Det var en till vikarie också så vi har arbetat tillsammans hela dagen. Det är ju aldrig tokigt. Kan vara jobbigt ibland att ha hela klasser ensam. Idag jobbar Alex ända till halv sex eller kvart i sex eller vad han sa. Så efter han har kommit hem så ska jag försöka ta mej iväg och simma lite. Blev ju inte av igår så det ska bli skönt. Saten... kom precis på att jag glömt raka benen... får vara snabb ner i poolen hehe. Måste föresten simma idag... hinner inte imorn för imorn har jag tvättstuga. Så vitt jag vet än så länge så har jag inge jobb imorn så det blir väl en liten städdag här hemma istället. Nu är det så sent så jag tror inte vikariejouren ringer nu.
Nä middag var det... kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0