tisdag 1 december

Jaha då var det en ny månad igen då. Och december! Snart är det jul... inte för att det märks, vad 17 är snön? Men men.. den kommer nog snart den med. Kristoffer var överlycklig imorse när han fick öppna första luckan på chokladkalendern. Robin fick vara utan och han märkte inte att Kristoffer fick heller. Anledningen till att han fick vara utan är att jag inte vill att han ska börja äta godis än, eftersom han ändå inte saknar det och vill ha det än. Så då är det onödigt att börja.
Har jobbat både igår och idag... blir imorn med. Därför är det lite dåligt med skrivande från min sida nu. För efter jobbet är det ju så mycket annat... barnen, middag, städ och tvätt och sådant. Sedan försöker jag ju hinna med att simma lite då och då. Och idag har jag faktiskt övningskört igen. Kom upp ända i 40 km/h denna gången. Riktigt skoj var det! En massa träning blev det eftersom det var på en väg där det kan komma andra bilar... mycket att hålla koll på när man ska svänga o grejjer och blinka o så. Men det var skitskoj. Får hoppas det blir snart igen.
Nä nu lär jag ut och hämta tvätten i tvättstugan. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0