söndag 13 december

Blev ingen smink-visning hos Anna idag... hennes pojkvän hade åkt på magsjuka, stackaren, så dom ställde såklart in. Skulle bli en annan gång istället. Stannade hemma jag och fixade och donade lite här hemma istället. Och Kristoffer blev så glad för det blev två kapitel till ur "kogänget" innan det var dags att sova =)
Idag var vi föresten och kollade på en lägenhet. Vi har tackat ja till den för den är superfin. Och så ligger den i huset mittemot Sågens hus så då blir det ju bra för Kristoffer... då kan han leka med samma kompisar när han är hos mej som när han är hos Sågen. Och så får han nära till skolan hösten som kommer eftersom han ska gå på Brynässkolan är det tänkt. Sen får vi se om vi får lägenheten eller inte. Vi ligger på femte plats så tackar nån av dom fyra före ja så får ju dom den. Så... det återstår att se. En nackdel blir ju att ungarna får dela rum eftersom det bara är två sovrum i den. Men det går nog om vi skaffar våningsäng åt dom. I övrigt var det skitfint där. Nytapetserat och allt.
Imorn och på tisdag blir jag kvar på Hagaströmsgården så vitt jag vet än så länge. Hon jag vikarierar för är sjuk så på tisdag skulle hon ringa och säga om hon var bättre eller inte. Brorsan har lovat att skjutsa mej till jobbet både imorn och på tisdag. Han är bra underbar min lillebror. Jag har haft väldigt trassligt med magen sista veckan så det behövs verkligen. Vill inte behöva ringa mej sjuk för att magen trasslar när man ska med bussen på morgonen liksom.
Nä nu har Alex duschat färdigt så nu ska jag passa på att mysa lite med honom innan jag själv hoppas in i duschen.
Kram på er





Min älskade Alex och jag =)
Snart är det nyår och då har vi varit förlovade i ett helt år! Tiden går så fort med dej, älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0