onsdag 30 december

Gårdagen blev helt kanon måste jag ju säga... heldag på stan med Elin och hennes lille Theo. Min lille Robin däremot var lite grinig eftersom han vägrat sova middag innan. Men men... vi hittade lite fina kläder båda två och nästan hela presentkortet på Polarn och Pyret gick åt. Det blev två tröjor och en body åt Robin och en jättefin badrock åt Kristoffer. Har lite kvar så när dom fått in mer kläder där (det var ganska slut på det mesta) så ska jag dit igen. Fikade gjorde vi också... och ojoj vad Robin kan käka gosaker. Kanske beror på att han aldrig får nå sötsaker hemma. Men igår fick han bulle och festis... och Elins chokladboll efter hon kom på att den inte var så god. Min Alex mötte oss på stan också efter att han hade slutat jobbet. Han skulle på systemet eftersom det blir lite party idag. Idag kommer Alex pappa och hämtar Robin för han ska få sova där inatt. Sedan ska vi på 50-årsfest. Det är min käre styvfar som blir 50 år idag. Så det ska bli kul med lite kalas =)
Imorgon kommer Robin hem ganska tidigt så det blir lugnt idag i alla fall. Och imorn ska vi till Anders och Jessica på middag. Men jag vet inte hur vi ska göra sen med tolvslaget o allt.... vill inte åka buss med Robin på natten eftersom det är så mycket fulla människor ute... men samtidigt vill man ju inte missa tolvslaget liksom. Så får se hur vi gör sedan efer middag o allt. Det visar sej.
Nä nu ska jag fortsätta plocka ihop lite grejjer som Robin ska ha med sej till sin farfar. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0