onsdag 23 december

Ja då var det julafton imorgon då... ska bli så mysigt när familjen kommer och barnen komemr bli så glada =) Kristoffer älskar att träffa son mormor, Micke , gammelmormor och alla dom andra =)

Sedan måste jag även här (fast jag sagt grattis åt dom tusen gånger hehe) säga stort GRATTIS till Alex och Elin som fick sin lille Theo igår på dagen 12.49. Han var 52 cm lång och vägde 3652 g. En stor pojke =)
När dom kommit hem från sjukhuset så blir det att avlägga en visit, kika på underverket och umgås... var ett tag sedan jag träffade Alex och Elin så det ska bli riktigt roligt att hälsa på igen. Och Theo blir ju en sjuhelvetes bonus hihi. Då ska han såklart få den lille söta gosedjurhunden jag köpt åt honom.

Idag blir en sån där rolig dag *not*... allt som inte blev städat igår ska städas klart så att allt e fint imorn tills familjen kommer.
Nä nu ska jag och Robin titta på "våra bästa år"... tro det eller ej men han verkar faktiskt lite road av det hehe.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0