onsdag 16 december

Uscha jobbig dag. Idag blev det min sista dag på Hagaströmsgården. Imorn skulle tydligen hon jag vickade för vara tillbaka... tråkigt nog. Man fastnar ju för dom där små... sen fanns det en liten go tös som jag skulle kunnat tagit med mej hem hehe.. så jäkla söt. Höll seriöst på att somna på jobbet idag... har iofs inte kännt mej så pigg varken idag eller igår. Så därför har jag inte simmat nåt heller... men imorn blir det simma. Imorn ska jag föresten inte jobba heller. Ska till den nya jobbsökarkursen Miroi och sedan på apoteket. Sedan ska jag hem och byta av Alex som är också blir hemma imorn eftersom Kristoffer är sjuk. Jag fick reda på så sent att jag inte skulle jobba imorn så Alex hann inte ringa till jobbet o säga att han kunde komma imorn. Så han blir hemma. När jag kommer hem från stan så ska han iväg med brorsan till Valbo.. så det blir lite fullt upp imorn. Kristoffer var föresten feberfri idag så har vi tur kanske han får gå på dagis på fredag. Han är ju inge hostig eller snuvig heller... det var liksom bara feber och att han var hängig. Men idag har han varit riktigt pigg. Bra det... min goa kille =)
Ojoj bara en vecka och en dag kvar till julafton. Saten vad fort det gått. Hinner ju inte med ju... har fortfarande julklappar att köpa o så.. bläää.
Nä nu blir det lite facebook innan det är dags att nanna. Kram på er





Mina gopojkar!

Kommentarer
Postat av: smurvelmurvelsmurfen

Fin bild :)

2009-12-19 @ 20:01:00
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0