mjodu..

Håller helt klart med Madelene i det här med alkoholen på julafton. Ett glas kan man ta utan att känna sej dum för det... och Lina.. dricker du bara för att bli full?? har smaken på vad du dricker inget med saken att göra? Precis som Madde skrev så sitter man ju liksom inte o festar på nåt vis heller...
nä seriöst.. nu börjar jag bli lite trött på den här grejjen... skulle aldrig gett mej in i diskussionen känner jag. Jag har tyvärr inte en massa alkisar runt mej så jag kan kanske inte förstår hur hemskt det är. Men jag förstår tillräckligt väl att mina barn aldrig ska behöva se någon berusad vuxen! Och det håller jag hårt som fan på!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; Nej, julmust och öl är inte samma sak, inte ens om det bara handlar om just en halv öl.Tyvärr.



Jag har inte heller en massa alkisar kring mig.



Varför har du tagit så illa upp?

2009-12-22 @ 01:08:04
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0