måndag 14 december

Har varit lite deppig på jobbet idag... missade ju Robins första dagis-Lucia ju... Mamma hade köpt en söt tomtedräkt åt honom som han hade och så fick han ha ett sånt där tärnljus att hålla i. Jag fick titta på Lucia på dagiset jag jobbar på istället. Verkar som att jag kanske blir kvar där efter imorgon... man kan ju hoppas =)
Annars har det verligne inte hänt mycket idag... Kristoffer, stackaren, har fått feber och blir hemma imorn. När han skulle gå o lägga sej reagerade jag på att han kändes kokhet så jag tog tempen på honom. 38,6 visade det.. stackars kille. Han som varit så pigg hela dagen. Det kan gå fort det där. Så Alex stannar hemma med honom imorn. Vi tjänar mer på att han är hemma än att jag är det... så därför blir det så. Eftersom han får ersättning när han e hemma medan jag inte får nåt alls liksom. Men men.. Jag håller på att trassla i tvättstugan också. Dom där jäkla maskinerna ska ju trassla jämt så jag hoppas jag får allt torrt nu då. Har ingen lust att behöva hänga tvätten inne.
Nä nu blir det lite facebook en snabbis. Kram på er





Robin och Kristoffer, mina två gobitar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0