lördag 5 december

Oj jag glömde visst att skriva igår. Aja.. så kan det bli. Är barnledig denna helg. Robins farmor ville låna honom så hon var här o hämtade honom igår. Kristoffer är hos sin pappa. Igår var brorsan här och jag drack lite öl och brorsan och Alex drack grogg. Vi såg idol och spelade lite tv-spel. Var en riktigt trevlig kväll förutom att Alex somnade på soffan vid tio-tiden och vägrade att vara nå mer social den kvällen.
Idag var det meningen att vi skulle bowla vid två-tiden. Men när vi skulle boka igår så visade det sej att resten av stan också tänkt bowla så det blir ikväll istället. Discobowling. Ska bli kul... tråkigt bara att Tim inte kunde vara med då. Han har ju epilepsi och han har haft en gäng anfall igår och därför vågar han inte chansa o vara med på discobowling ikväll. Men det blir jag, Alex, brorsan och Filip i alla fall.
Idag sov jag och Alex tills klockan nästan var ett... såååå skönt var det. Snacka om att man behövde sova ut. Efter att jag duschat och gjort mej klar så tog vi en sväng på stan. Min handväska had eju gått sönder i dragkedjan så jag kunde inte använda den nå mer... men nu hittade jag en billig väska som var något större än den jag hade. Gick på under 200 kr... Så nu har jag en väska igen med.
Nä nu ska jag kolla lite facebook o så... kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0