tisdag 4 augusti

Ja det blev ju ordning på den här dagen i alla fall... trots tjafs med sambo och trasslig unge större delen av dagen.
Jag och Alex gick ut med Robin och lekte lite... gick oxh köpte glass gjorde vi oxå... och nån konstig mango-juice som jag ska prova sen. Kvällen blir lugn... gick nån film på tv som jag ska se. Alex gillar inte såna filmer... tror den hette Kate och Leopold. Så han kommer väl sitta här och uggla under tiden.
Här kommer lite bilder från när vi var ute =)



Robin som tröttnat på sandlådan och röjde runt på gräsmattan istället =)




Robin älskar att gunga.. synd bara att det inte finns nån bebisgunga här...




Det var roligt att få sitta på gungan själv med... men knappt nån fart fick han ha..




Sedan gick vi ner till parken oxå.. rutchkanan blev populär hehe.




Mina gokillar på väg hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0