tisdag 18 augusti

Idag var jag på Lernia och hade mitt enskilda samtal... knepigt det där med CV... jag hade ju en jobbcoach som jag brukade träffa från arbetsförmedlingen. Hon gav mej tips till hon tyckte att min CV var helt bra. Nu kommer nästa coach och tycker att jag ska ändra på en massa ändå.. uscha vad drygt.
Har inte gjort mycket alls idag... Både Robin och Alex var ju hemma o var sjuka och dom blir hemma imorn med. Dom hade ju sagt på dagis igår att Robin hade feber. Men jag har tagit tempen på honom flera gånger idag och igår och han har aldrig haft över 37,3. Då är det ju ingen feber. Så jag frågade Alex, som hämtat Robin igår, om dom hade sagt hur många grader han hade på dagis... men då hade dom tydligen inte tagit tempen på dagis, bara sagt att han var blank på ögonen. Kuuuul... så jag sitter hemma med en frisk, men lite småsnorig, unge... och en likadan karl... men men... på torsdag får Alex jobba och Robin gå på dagis i alla fall. För Robin är ju pigg som en liten groda och drar omkring här och halft river stället. Och man kan ju inte gå ut med en "sjuk" unge och leka heller. Inge roligt att hålla barnen inne med den energin.
Men men... Ska spela lite nu så skriver jag mer imorn. Kram på er



Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0