söndag 9 augusti

Tjo!
Min dag blev helt okej i alla fall. Började med att jag, Alex och barnen gick över till mamma. Lillebror David fyllde 18 idag så vi åt lite tårta och grattade honom. Av oss fick han en kryssning till Åbo eller Helsingfors med resan, bussen och frukostbuffé dit och hem betalt. Han åker ju såklart med oss oxå hehe... och så får han ta med en valfri person. Men det verkade som att han blev nöjd i alla fall. Sedan gick vi hem och gjorde mat, kollade på lite film , natte barnen o så. Sedan kom David hit en sväng. Elin och hennes Alex lyckades övertala mej att följa med till den där yran fast min mage sagt ifrån. Tyvärr höll dom på att packa ner karusellerna och stånden när vi kom dit... det var bara att vänta på bussen tillbaka till stan igen. Vi tänkte att då går vi till tant grön istället, jag, Alex Elin och brorsan.... men nej... då är tant grön oxå stängt. vi hamnade på brända bocken eftersom alex var ölsugen och sedan flyttade vi oss vidare till jackpot... som tydligen heter old saints nu. Två öl blev det för min del... skulle ju hem till mina (i och för sej sovande) barn och så ska jag jobba imorn. Men men.. sitter här o kollar lite nu, fortfarande klar i huvet, och ska snart sova. Kram på er

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Himla fin blogg du har =) Allt bra med dig?

2009-08-10 @ 10:46:52
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan, tänkte bara påminna er om min nya C-walk/dans video i det senaste inlägget och att jag vill ha just DIN åsikt! :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/july/every-night-until-we-reach-our-goal.html#comment

2009-08-11 @ 20:53:34
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0