Söndag 30 augusti

Gääsp vad trött man är såhär på kvällen... uscha. Får tänka på sängen snart. Idag har jag och min Alex varit i Valbo med Elin och hennes Alex =) Vi har gått runt och kollat en hel massa och jag o Alex hittade ett jättefint matbord som vi vill ha. Vill vill ju ha ett man kan ha 6 st stolar till och det där bordet var skitfint. Kostade bara ca 2000 kr också... alla andra som verkade okej gick på typ dubbelt så mycket. Men det här var mycket snyggare =) Stolarna till var inte så farligt dyra heller =) Längtar tills vi kommer kunna köpa det där. Jobbar jag lika mycket som jag gjort ett tag nu i ett par månader så kanske det går =) Sedan åt vi på Ikea också... helt okej mat faktiskt.
Nu ikväll så har jag o Alex suttit och spelat lite monopol på x-boxet.. och vi var nära att missa tvättstugan. Men jag kom på det så vi hann tvätta och få allt torrt, tack o lov =) Skulle ha kollat på film nu men ingen av oss hade någon ork och så hade vi sett filmen förr också.
Imorn är det jobb som gäller och sedan ska jag med Robin till bvc på hans 1,5 årskontroll. Han ska få en spruta också.. då kommer han inte bli glad. Men som tur är så går det ju över så fort =) Får trösta så gott det går under tiden.
Nä nu ska jag snart sussa. Kram på er





Så här söt var Robin igår på cruisingen med sina gröna kåpor =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså? Jag tycker att det såg roligt ut så får vi väl se till veckan när jag fått spelet. Spelar du på internet, så du har inget nintendo wii då?

2009-08-30 @ 22:56:56
Postat av: smurvelmurvelsmurfen

Vad söt han är :D

2009-08-31 @ 09:00:23
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0