söndag 2 augusti

uscha vilken seg dag.... har en grym huvudvärk så att ögonen nästan går i kors. Vet inte varför heller men misstänker att det sitter i nacken. Är nog spänd och skulle behöva lite massage.
Idag var Alex på bio med sin syster och han kom hem igen strax efter kl 17. Alex pappa hämtade Emilia på stan direkt efter filmen. Nu håller Alex på att fixa mat och senare blir det mysa med film. Skönt att inte behöva göra nåt ansträngande med den här huvudvärken.
Imorn är det måndag. Då ska jag ta och ringa vikariejouren och höra om det finns nå jobb i veckan. Alla dagis drar ju igång så det borde ju finnas nånting. Nä nu ska jag flytta mej från datorn tillbaka till tv:n... Robin somnade tidigt eftersom han vägrade sova middag så nu kan jag slappa =) kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och Gravid}

Nej det är hon inte, hon var hemma hos oss och hon bor på samma gård, men ungen somnade framför en film medan vi spelade.

2009-08-03 @ 10:35:15
URL: http://pruppem1987.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och Gravid}

Du vad är det för nummer till vikariejouren? Jag har tappat bort det och kommer inte ihåg det :P

2009-08-03 @ 10:40:21
URL: http://pruppem1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0