onsdag 5 augusti

Har inte hänt mycket idag.. Alex e fortfarande hemma från jobbet. Han mår tydligen jätteilla på mornarna. Haha han kanske e gravid =)
Tog en sväng för mej själv på stan idag. Har hämtat ut p-piller så nu har man det ett år till =) Var o köpte strumpo åt Alex med och trosor och en mascara åt mej. Robin fick jättefina blå byxor med en blå huvtröja till. Var tvungen o köpa dom för dom var så söta... och så har Robin så dåligt med tjocktröjor och snart är ju sommaren tyvärr slut.
Uscha jag vill itne att det ska bli fredag... Då ska Alex ner till Enköping på sin farmors begravning. Stackaren... Han kommer vara så ledsen. Jag ska vara hemma med barnen då jag.. men han har ju sin familj där så stöd har han. Men lider verkligen med honom. Vet inte vad jag skulle ta mej till om det hände min mormor något... uscha.. vill inte ens tänka tanken. Jag hade kunnat följa med honom men då skulle det bli så dyrt att ta tåget ner dit... hans pappa och dom hade bara en plats över i bilen eftersom dom är en familj på 4 st. Så Alex får åka med dom han.
Nä nu ska jag spela lite sims 3 innan det är dags att nanna kudden. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0