Onsdag 26 augusti

Ojsan.. skrev visst fel datum igår.. igen.. haha jag är dålig på det där. Tänker rätt men skriver fel. Idag har jag varit och jobbat på Solängen igen. Var lite trassligt i morse... magen ville inte som jag ville men som tur var så skjutsade min jättesnälla styvfar mej dit efter att jag lämnat ungarna på dagis. Sedan blev det lite trassel på jobbet med... skulle egentligen inte ha jobbat idag men eftersom det var trassligt med schemat så had ejag lektionen i alla fall och från och med nästa vecka så ska eleverna ha musik istället för bild under den tiden. Egentligen bryr inte jag mej så mycket. Jobbar man mindre än 4 timmar så får man ändå 4 timmars lön. Och har dom ringt ut mej.. och jag ändå inte skulle jobba så är dom skyldig mej 4 timmars lön i alla fall för att ha tagit upp min tid. Men nu löste sej ju allt i alla fall. Får jobba där imorn och på fredag med så jag är nöjd =) money, money, money!!! =D
Idag har Kristoffer varit på fotbollträning med sin pappa. Kristoffer har lite svårt att lyssna på både var tränarna säger och vad Sågen säger men jag tror det kommer lösa sej. Han leker ju gärna istället men vi pratade om det vid matbordet nu när han kom hem och han lovade att nästa gång skulle han lyssna och vara snäll. Så man kan ju hoppas på att det går. Roligt om han har en aktivitet som så småningom kanske blir ett stort intresse. Blir det inte bättre kanske man får fundera på att byta aktivitet. Kan ju inte tvinga honom att göra nåt han inte tycker är roligt... men han säger att det är kul så jag tycker vi försöker lite till. Ska börja kolla upp lite simskola också.. det här med att lära sej simma är ju viktigt och det har man ju nytta av hela livet.
Nä hua vad trött jag e... Alex ringde nyss och sa att han var på väg hem från jobbet... 1 timme och 45 minuter sedan han egentligen skulle ha slutat =/ Nu ska jag ta upp Kristoffer ur badet. Kram på er




Kristoffer i badet i söndags

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja jag hade ingenting med Adrian, sen kom de i sista månaden med Michelle o nu dyker de upp efter halva tidenr edan, men så länge hon sparkar där inne så är ja nöjd =D. Ja de hoppas ja oxå, fan ja måste ha ett intressant liv eftersom dom är så nyfikna o måste snoka.. hahaha

2009-08-27 @ 09:43:47
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Madelene

En nunchuck :)



Ja det var något svårt med ratten när jag prova igår på media markt, men oxå roligt. Gillar när det är lite svårt, vill ha utmaningar :D Har ju varvat mario galaxy nu så måste ha ett annat spel nu. Blev dock inge mario kart idag för jag köpte en lcd 32 tum tv till sovrummet istället, men funderar endå på mario kart, kan inte släppa det. vill spela spela spela :)

2009-08-27 @ 13:26:55
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0