onsdag 12 augusti

Idag har inte hänt mycket alls. Har varit på arbetsförmedlingen och lämnat in papper.. sedan gick jag direkt och hämtade ungarna men jag var så tidig så Robin sov fortfarande middag när jag kom hehe. Men det gjorde inget.. Kristoffer lekte med några ungar som han kände på gården. Han brukar leka med dom på fritiden och dom går på östers.. Kristoffer tjatar hela tiden om att han också vill gå på östers förskola.. synd att hans pappa vägrar gå med på det. det är ju på mej han tjatar och det känns ju lite dumt när man måste svara "ja men pappa vill inte det".
Snart kommer Alex hem från jobbet i alla fall... klockan e ju snart 19.... han skulle ha slutat 16.45 men dom var inte ens i närheten av klar då. Han kommer njuta som 17 av denna helg eftersom det blir övertid för honom nästan varje dag den här veckan. Stackaren...
Snackade med Elin idag. Hon hade varit på ultraljud och grejjer och nu har dom fått reda på att dom ska få en pojke  =) Kanske låter lite fånigt men jag längtar tills deras bebbe kommer hihi =)
Nä nu måste jag göra i ordning det sista för nu ska jag gå till tvättstugan... blääää. Men men... tvätta måste man ju. Speciellt när det hänt en olycka medna Kristoffer sov hehe. Men det är sånt som händer...
Kram på er




Kristoffer och Robin   =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken fin bild på pojkarna =D. ja hehehe de är lite skojsigt faktist. Förs hade ja BF datum 11 Jan o hon 10 Jan, nu har jag 14 Jan o hon 15 Jan =D.. fast deras pojke kommer ju dec men ändå

2009-08-13 @ 08:09:10
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lik far sin

2009-08-18 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0