måndag 24 augusti

Blä, vilken dag! Har jobbat idag.. på Solängen igen. Gillar det stället... men den här dagen har bara varit så jobbig. Började imorse när jag skulle med ungarna till dagis. Som de flesta av er vet så har ju jag problem med min jäkla mage. Har IBS.. kallas också irritabel tarm. Allt kändes kanon när vi gick hemifrån... men när jag kom till Robins dagis så blev det panik och jag fick låna toan... efter det har det tack o lov gått bra... men jag blev lite efter i schemat vilket gjorde att jag och Kristoffer fick skynda oss väldigt till hans dagis och sedan fick jag halvspringa till bussen, som jag tack o lov hann med. När jag väl kom till Solängen var jag genomsvettig och som tur var så hade jag lite tid innan jag skulle dra igång första lektionen så jag hann pusta ut en stund.

Uscha vad trött jag är på min telefon. Som vissa av er har märkt så kan jag inte göra mellanslag när jag sms:ar. Det beror på att min telefon låg i min ficka i lördags, i spöregnet, och blev lite blöt och nu funkar inte vissa knappar... och fyrkanten som man gör mellanslag med är en av dom knapparna. Tack o lov funkar alla siffror i alla fall =) I lördags när den var som blötast funkade inte displayen längre heller men den har återhämtat sej. Ska försöka fixa så småningom så knapparna kanske funkar med. Alex skulle försöka få tag på verktyg som man öpnnar telefonen med och fixa.

Alex jobbar föresten fortfarande... nu har han jobbar över mer än en timme. Drygt... han som skulle jobbat länge idag ändå... så blir det ännu längre. Nä nu ska jag sätta mej med Kristoffer i soffan. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0