måndag 17 augusti

Blev inget skrivande igår eftersom jag kom hem så sent. Åkte från Gävle vid halv åtta igårmorse. Var till Årsunda och kollade på folkrace. Tråkigt nog så kom varken mamma, Micke eller brorsan till final. Mamma hade gått till B-final om inte drivaxeln gått av i sista heatet. Men men det är sånt som händer.
Idag började jag på Lernia... "Förstärkt jobbcoachning" hette det. Jippi.. eller inte. Var där klockan tio imorse... kom hem vid typ 12. Så nu har man fått en pärm med hur mycket skit som helst att läsa igenom.. som man redan hört förr.. och så ska man göra en massa jäkla uppgifter. Fattar inte meningen med det.. söka jobb kan jag väl göra ändå? Imorn ska vi ha enskilda samtal. Ska höra då om man kanske kan få skaffa sej en praktikplats istället. Mer erfarenhet skulle nog ge mej mer än vad Lernia gör.
Alex va hemma idag för han har blivit tokförkyld... och när jag var på Lernia ringde Robins dagis och sa att han fått feber. Jag ringde till Alex så att Alex fick gå och hämta lillgubben på dagis. Eftersom han ändå va hemma liksom... klart han blev sur men det är väl bättre att jag är på Lernia och gör det jag nu ska göra om han ändå va hemma.
Ikväll blir det väl film igen... "Walled in" ska vi se... en skräckis =) Såna gillar jag. Emil som bor några våningar opp kom ner och ska se filmen med oss också.
Skriver väl mer imorn. Kram på er



mamma kör =)




David kör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0