fredag 7 augusti

Nu har jag varit och hämtat Kristoffer. Han är så goo =) Han kom springande emot mej och jag måste säga att jag har saknat honom grymt. Nu är han ute och leker med grannungarna.
Uscha jag saknar min Alex... var väldigt tomt att sova utan min älskade inatt. Just nu håller begravningen på... uscha vad jag tycker synd om älskling.. hans farmor stod väldigt nära både honom och resten av familjen. Hoppas han vet att jag tänker på honom i alla fall även om jag inte kunde vara med.
Vikariejouren ringde idag... på måndag får jag jobba. Ska vara på fridhemskolans fritids med tvåor och treor. Ska bli kul =) och det blev en dl timmar oxå.... från 8 till 16.30. Ovanligt att man får så många timmar när man vickar. Hoppas det blir mer jobb sen oxå så att man kan börja få lite lön igen.
Nä nu ska jag ta och ge ungarna mellanmål. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0