Tisdag 20 januari

Idag säger jag grattis till min älskade mamma på hennes födelsedag 💜🌷🎁

Ja, tisdag idag och jag har varit på Sodexo och jobbat idag. Var hemma igår.. 
Tidigt igårmorse blev det kattbebisar 💙
Sot började vid 02.30. Den första lilla pojken var dödfödd 😢 har var så fint tecknad med mycket vitt på halsen och magen. Sen avtog Sots värkar så jag fick stimulera mjölken genom att massera brösten på henne och då kom värkarna igång igen. Antar att det stannade av pga att ungen inte levde.
Men ca kl 5 kom en till liten grabb. Han lever och mår bra och lättnaden var stor då kan jag säga. Spelar ingen roll hur trött man är så skulle jag aldrig vika från Sots sida. Den lille är mörkrandig och fick namnet Kasper. Sen gick timmarna och jag antog att det inte skulle bli nå fler bebisar. Sot var upp och åt på förmiddagen och var på lådan. Vid 11 kom hon och jamade på mej när jag satt vid datorn. Jag följde med tillbaka in i sovrummet och då lade hon sej med Kasper och verkade nöjd. Jag lade mej på sängen och läste och typ en halvtimme senare hörde jag nåt. Då kom en bebis till!! 😃
Riktigt nice så slipper Kasper va ensam. Vi är så gott som säkra på att det är en grabb till och han är helgrå. Knut heter han :-)

Här ligger Sot och myser med sina två små 💙

Nä.. Nu ska jag läsa saga för mina egna två troll som ska sova.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0