Söndag 1 februari

Ja nu blev det ett tag sedan sist. Har inte haft ork alls då jag jobbat mycket.
Denna vecka blev en 40-timmars vecka och det händer ju liksom aldrig hehe =)
Var på Sodexo måndag till torsdag och fredagen på Bullerbyn. Kul att komma tillbaka dit med och träffa alla igen =) Tråkigt bara att det snart blir förändringar där och två st ska gå i pension. Kommer bli tomt och konstigt på Bullerbyn utan dom =(
Kommande vecka ska jag vara på Sodexo hela veckan så det blir ytterligare 40-timmars vecka och ingen är gladare för det än jag hihi =D Mer pengar till Katriiiin!
 
Mina goa små bebisar blir två veckor gamla imorgon också. Dom har nästan öppnat ögonen helt nu och det gör ju att de blir ännu sötare =D
Lilla gråa Knut är redan tingad. Han ska bo hos en tjej som heter Kimberly och hennes sambo. Såg även på Facebook att hon känner en Pethra som köpte en kisse ur vår första kull =) Så det blir nog kanon det =)
Då är det bara lilla Kasper kvar att tinga. Men det hinns med det också... absolut ingen panik eftersom de ändå inte får flytta förrän 13 april.
 
Nästa helg ska Natalia och Andreas flytta tillbaka till bomhus också så då ska vi barnvakta deras ungar lite så att de får koncetrera sej på flytten =) Nellie har börjat gå också, lilltösa. Saten vad fort hon blir stor! Men kul e det =D
 
Vi var och kollade på radhus i Sätra idag vi... var en som hade lagt ut på bytestorget. Men det var väl kanske inte fullt så bra som vi hade tänkt oss... så får se hur vi gör. Den ligger på Lingonvägen så det är ju de bättre områdena i Sätra. Men veeet inte. Känner mej ju inte helt övertygad och det är mycket att göra om vi ska kunna bo där. På papper är det ju bara en trea men det finns ju källare som inte räknas med. Men det var betonggolv och hemska tapeter där nere så vi måste ju i så fall lägga golv och greja. Så... får se. Känner att jag redan bor så bra så det ska till nåt riktigt nice om jag ska vilja flytta på mej. Och radhus är i så fall ett krav. Jag och Alex får väl diskutera lite fram och tillbaka innan vi bestämmer oss.
 
Nä.. nu vet ni att jag lever hihi =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0