fredag 11 januari

Jaha då var det fredag kväll igen då. Alex och Tim sitter och spelar lite gutiar hero och jag vet inte vad jag ska hitta på... har bara jäkligt tråkigt. Sorterade reklam ett par timmar tidigare ikväll men känner att jag tar resten imorgon. Orkar inte. Inte för att jag har nå bättre för mej direkt. Men men..
 
Blev inget jobb för mej denna vecka heller =( Har ringt som en tok till vikariejouren utan att få tag på dom. Skitdrygt! Jag vill jobba nu ju! Är sjukskriven färdigt för länge sen så nu jäklar. Sen måste jag hitta mej en jäkla praktikplats också... har inte orkat engagera mej i det. Varit grymt trött sista tiden och sover inge bra alls. Så man går runt som en zombie och orkar ingenting hela jäkla tiden. Inge kul =(
 
Nä ska man spela lite mer sims? Nää... spela nå annat? Vette fan... aja... får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0