onsdag 10 april

Oj vad månaderna går fort.
Vår ska det vara men det märks ju knappt =(
 
Mycket som händer nu. Igår var jag på gruppaudition i Furuvik.. så nu hoppas man på sommarjobb där =) Blir ju inte så mycket vickande under sommartid, tyvärr.
Idag ska jag till komvux och träffa en syo. Har träffat henne tidigare och gått igenom lite vad jag behöver för att kunna ta mej in på högskolan.
Till att börja med så måste jag läsa ett par kurser på kvällstid så att jag blir behörig. Har ju alla ämnen jag behöver men behöver mer poäng så jag kan ju välja rätt fritt vad jag ska läsa. Idag så ska vi kolla lite på vad som finns att välja på, på kvällstid i höst =)
 
Annars rullar allt på.. pojkarna växer som ogräs och allt är som det borde vara =)
 
Min lilla toka Sot löper som tusan.. saten vad hon springer runt här och ylar. Dumt nog så verkar hon mer intresserad av oss än av Starke. Och på det viset blir det ju inga kattbebisar hehe. Men det kommer nog.. han kanske måste mogna på sej lite mer han också... Han är ju bara 10,5 månad så han har kanske inte riktigt fattat det där än. Men det hinns med det också =)
 
Nä nu vet ni att jag lever i alla fall.. får försöka hålla att skriva lite här hehe.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0