tisdag 9 oktober

Tisdag idag och det känns som att jag veeerkligen vill ha helg! Bra där... bara nåågra dagar kvar. Suck!
 
Blir på citygross nu fram till torsdagen som blir min sista dag. Igår fick jag vara i fisken igen.. de behövde lite hjälp där och så blev jag kvar =)
Idag har jag varit bland ostar och köttpålägg typ.. och korv. Lite intressant, men kallt! Fick låna en svart citygross-tröja att ha över min skjorta men jag frös ändå. Kul det kommer bli imorgon då... imorgon ska jag nämligen vara i mejeriet. Kommer bli äääännu kallare ju! Synd om mej... som e sån fryslort i vanliga fall.
 
Aja det blir nog bra =)
Trött som en gnu är jag. Klockan e ni och jag känner att det skulle vara det skönaste i världen att krypa ner under täcket och sova. Men samtidigt är jag som en barnunge. Jag vill inte gå och sova hehe =)
Den här stunden på kvällen är så skön när man kan sitta för sej själv och bara ta det lugnt.
Nä.. tror fan jag ska kika vidare lite snabbt innan det blir sängen. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Kolla gärna in min blogg om du får tid & lust :) Är en av nattstads största bloggar! :*

2012-10-19 @ 07:25:55
URL: http://sarahcarlsten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0