tisdag 8 maj

Bläää vad vikariejouren är svåra att få tag på.. försökte få tag på dom igår. Ringde flrea gånger gjorde jag, men nä, inget svar. Jagade dom rätt bra idag med. Men icke!
Alltså har jag inge jobb den här veckan än. Men får fortsätta jaga efter dom imorgon. Så jäkla svårt kan det ju inte vara att svara i telefonen på nåt av numren deras.

Idag har jag varit och köpt cykeln som pappa gav mej pengar till i födelsedagspresent. En svart och fin cykel blev det. 21-växlad är den också. Hittade den på biltema =) Så nu blir det till att cykla till fotbollsträningar och matcher och även en del jobb igen =)

Dagen har varit himla bra faktiskt =) Lugn och skön.
Den enda dumma var att vår micro pajjade. Jag fick inte upp luckan! Och när Alex försökte, och lyckades, då gick en propp. När vi fixat det så var micron stendöd. Kuuuul! Har ringt runt lite till mamma och mormor och så för att höra efter om någon hade nån gammal micro ståendes. Men mormor sa att jag får en ny i födelsedagspresent när dom kommer och fikar på söndag istället =) Tack mommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0