onsdag 2 maj

Så var det ny månad igen... och på måndag fyller jag år =)
Det kommer firas på ett himla bra sätt tycker jag... på måndag är det nämligen första cup-matchen i fotboll för min del =) Ska bli så jäkla kul.
På söndagkväll har vi vår första träning. Hoppas man inte kommer till matchen med en himla träningsvärk bara.. men risken finns ju.

Helgen har varit bra förresten. Förutom Robins feber såklart... men måndagen hade han lite feber på morgonen och resten av dagen feberfri. Igår var han också helt feberfri så då var vi ute och lekte en massa. Elin och Theo kom också och gjord oss sällskap för att till slut stanna och äta våfflor med oss innan jag skjutsade dom hem.
Efter det åkte jag till mamma och styvfarsan så att han kunde kika på min bil.. den gnisslar en del. Fick dock veta att han inget kunde göra innan jag köpt en ny generatorrem. Men det kostar ju inte många kronor så det ska jag göra så får han byta åt mej.

Idag var också Elin hit en sväng, eftersom hon glömde boken hon skulle låna av mej igår. Men det gör då inte mej nåt eftersom jag fick trevligt sällskap en dag till =) Vi kollade på våra bästa år, spelade lite woedfeud och frågefeud =)

Några bilder från uteleken igår kommer här innan jag ska kika vidare =) Kram på er!


Kristoffer, Robin och Livia spelade fotboll =)


Robin frös trots värmen så jag fick gå in och hämta hans jacka.


Då blev han gladare och ville spela igen =)


Lyckades aldrig få nån bild när han åkte rutchkana hehe. Min keps har han också... ser lite stor ut men den satt bra =) Han ska få en egen snart också.. den från förra året var trasig.


Kristoffer byggde nånting som jag inte kommer ihåg vad det var... men det inkluderade han star wars-svärd i alla fall =)


Livia var så gullig och skulle göra fart på Robin =)


Kristoffer och Robin <3


Som sagt så kom Elin och Theo också =)

Nä som sagt... nu ska jag kika vidare lite här =) Kram igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0