måndag 7 maj

Grattis på mej idag! 27 år gammal.. jippi. Bara 3 år kvar tills man e lastgammal!

Idag har jag firat med att spela match, som jag berättade tidigare. Saten vad vi spelade bra då! Underbart passningsspel, bra kommunikation och några målchanser i alla fall (fler än dom andra). Matchen slutade 0-0 så man får väl lov att vara nöjd =)

Har inte firat nå speciellt idag. På söndag kommer hela gänget och fikar och grattar både mej och Alex, eftersom han fyller den 15:e maj. Då blir han 25 =)
När pappa ringde idag för att gratta så sa han att han skulle föra över pengar till en ny cykel åt mej. Superstort tack papps! Behöver verkligen en ny cykel nu. Den gamla hivade jag åt helsike! Så imorgon drar vi till biltema för ett cykelköp =) Så hädanefter ska jag cykla både till träningar och till matcher. Kan ju cykla till jobb också om det inte är alldeles för långt bort. Precis som förra året =)

På torsdag blir vi lite firade av Alex familj. Dom ska bjusa oss och barnen på mat på Brasseri Absint. Så jäkla gott där! Och eftersom Kristoffer blir med också och han egentligen ska vara hos Sågen då så tar jag honom en dag tidigare. Hela familjen samlad =)

Nä det blev en nice födelsedag, tycker jag =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0