söndag 4 mars

Hehe här blir det bloggande en gång i veckan =) Nä, seriöst.. man orkar ju inte alltid.
I veckan har jag jobbat alla dagar på Hammargården. Har varit himla nice =) Tyvärr kommer alla sjuka tillbaka på måndag så måndag blir jag på Brynässkolans fritids istället. Kristoffer e ju lite glad eftersom jag kommer träffa honom under dagen med =)

I måndags blev jag förresten faster =) Det blev en liten Kevin. Han var 47 cm lång och vägde 2776 g. Liten sötnöt. Var på bb i tisdags och hälsade på dem. Pappa var med han också.


Kikkis dotter Roxanna och lillebror David, medan vi väntade på att Kikki och bebisen skulle komma ut.


Sedan kom lille gobiten utrullandes =) Sov gjorde han ju såklart hela tiden hehe. Där är tygskallran han fick av mej med =)


Kikki, Roxanna och Kevin =)

Veckan har som sagt varit lite fullspäckad. Fredagskvällen var lugn... blev ensam efter ungarna gått och lagt sej eftersom Alex gick hem till en kompis ett par hus bort.
Igår, lördag, var jag utan bil under dagen. Charlotte och Mattias lånade den =)
På kvällen drog jag hem till Elins Alex och spanade in hans nya lägenhet. Jag och Elin spelade monopol och kikade på "andra chansen".. ska bli spännande att få se finalen sen =) Vann monopolet gjorde hon också för en gångs skull. Hehe det var hennes tur nu =)

Idag har jag varit ut till norrsundet. Ungarna följde också med.. bara Alex som inte ville. Hälsade på Kikki, brorsan och lille bebis =)


Sov gjorde ju lillskiten även denna gång =) Men sedan när jag fick hålla och han sovit en stund i min famn, så vaknade han =) Första gången jag fick se hans ögon hehe. Gobiten då =)


Robin lekte med bilar som han hittade och Kristoffer ville inte alls vara med på nån bild.

Men det har varit en himla nice dag =) Nör vi kom hem så droppade jag av ungarna hemma med Alex så åkte jag iväg och handlade lite.
Nu ikväll så är Tim här... just nu ser Alex och Tim på film. Dom ser ju alltid filmer som jag inte vill se. Så jag sitter här för mej själv i sovrummet och har nyss kollat på "kontoret" på fyran... om en stund börjar "äkta människor" på ettan... får se om Alex vill se det eller om jag får kolla ensam.
Gäääsp.. trött e man också. Men får se om jag hinner och orkar skriva något mer i veckan... annars får det väl dröja tills nästa helg =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0