måndag 18 juni

Ojdå det blev lång tid sedan jag skrev sist.

Har jobbat sista dagen på hammargården i fredags. Känns väldigt tråkigt =/ Trivs ju så bra där! Men efter sommaren blir det säkert en massa mera =)
Blev så himla glad! De frågade om jag vill följa med på afterwork den 29:e... har aldrig blivit tillfrågad förut av nån... jag blev superglad och det e klart jag ska med =) Känns som att man blivit lite mer "en i gänget" liksom =)

Idag har jag varit på den där jobbsökarkursen igen. Visst är det väl bra att få tänka till om vissa grejjer men det känns som om jag kan lägga min tid på nå vettigare än att sitta där... idag har vi pratat om försvarsmekanismer som vi tar till när det blir nåt som vi inte vill.. som sagt så är det ju bra grejjer att fundera över. Men näää! Har ju ingen riktig tid till att söka jobb känns det som. Först är man där på dagarna, då jag inte jobbar såklart. Sen ska man hem med ungar o allt och det ska fixas mat. När det blir kväll är man för trött för att orka skriva nån seriös ansökan ju. Men men.. Får väl ta det på helgerna då.

Men det blir inte kommande helg för då är det midsommar =) Jag tänker ta med mej Kristoffer upp till sommarstugan. Mamma, Micke och mormor och alla är där =)
Vi hade ju blivit bjudna ut till skutskär men jag var så velig och ville upp till stugan ändå.. så vi delar på oss. Alex tar med Robin till skutskär så far jag och Kristoffer till sommarstugan.

Denna vecka är Kristoffer hos Sågen. Så han kommer till mej fredag morgon. Men nu måndag till torsdag är Kristoffer på sommarkollo på Limön =) Vi tyckte det skulle vara kul för honom att komma iväg på nånting. Lite bada, fiska och andra aktiviteter. Jag ringde honom för en stund sedan och frågade om han haft roligt och det hade han =)

Ikväll är det fotbollsmatch på gävle strand. Skulle egentligen bara ha kollat på idag eftersom de hade fullt lag ändå. Men en tjej har fått problem med foten så jag blev tillfrågad om jag ville vara med och spela ändå och det e klart jag vill =)
Har match torsdagkväll också... därför vi inte åker till stugan på torsdag utan det får bli på fredag morgon istället =)

Nä nu ska jag kika vidare.. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Då kommer du märka det inom några dagar då dom har gjort om hela blogg.se och nej det är inte appen jag menar ;) Kram

2012-06-24 @ 15:46:09
URL: http://anglamammanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0