fredag 20 juli

Oj vad den här månaden går fort.. dagarna bara flyger förbi... och snart är väl sommaren slut också =( Känns lite surt, eftersom den precis börjat. Men men..

Idag var jag ner på stan en sväng och uträttade ett par ärenden. Skulle gå till barn & ungdom också och prata med dom. Kristoffer ska få byta skola sen... kanske typ tills han ska börja fyran. Han ska ju börja tvåan i höst så det är ett tag kvar. Anledningen är att jag inte vill ha honom på Steneberg. Sämre skola finns ju inte. Tack och lov har jag medhåll från Sågen och till och med Sågens mamma ville inte heller att han skulle börja där. Så vi har fudnerat på Prolympia. Vet ett par st som går där och dom e hur nöjda som helst. Alla mammor som har/haft sina barn där är också supernöjda. Så där blir det nog =) Tyvärr hade barn & ungdom lunchstängt mellan 12 och 13 och självklart rycker jag i dörren kl 12.01... låååst! Orkade inte vänta så länge så jag gick hem igen. Får ta det på måndag istället.

Nu är det bara en vecka kvar innan pappa kommer från Norge med flyttlasset =) Ska bli så nice att få hem honom igen. Skönt att slippa ses bara typ en dag i månaden och att man kan börja ses lite mer när man vill. Ungarna tycker också det ska bli kul att få träffa sin morfar mer =) Sen kommer han ju inte bo speciellt långt bort heller... han har fått en lägenhet lite högre upp på brynäs =) Nä.. det blir trevligt.

Uuusch jag har ont i huvet. Nu ska jag gå och hämta mej en huvudvärkstablett, en flaska kallt vatten och sen fortsätta skriva p åallt skit jag fått från jobbsökarkursen. Måste försöka hinna skriva så mycket som möjligt innan det är dags att hämta ungar =)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0