lördag 14 januari

Ojoj redan helg. Denna vecka har faktiskt gått jättefort.
Var bara hemma o slappade måndag och tisdag och sedan jobbade jag onsdag och torsdag på Fruns Hage. Veckan har varit nice =)
Igår tog jag det mest bara lugnt... passade på att ta en sväng ner till f.kassan så man får lite aktivitetsstöd också. Sen igårkväll kom Tim och barnvaktade Robin som hade gått o lagt sej för kvällen så jag och Alex åkte och storhandlade. Så himla skönt att storhandla på kvällarna sådär... fan inge folk alls på affären då ju =)
Inatt tog det tid innan jag kom i säng.. satt och skrev lite fler ansökningar till olika jobb som jag skickade iväg. Bara hoppas att man får höra nånting ifrån dom.
I torsdags var det ju meningen att jag skulle ha träffat chefen för städ på sodexo... men hon hade inte tid med mej så vi ska ses på tisdag istället. Så får jag väl börja springvicka där med =) Wiihoo... alltid lika kul när dom ringer vid 6-6.30 på morgonen med ett "kan du jobba idag".. men men.. får hålla ut tills man hittar något mer fast jobb.
Idag blir det lugnt.. evetuellt en sväng till mamma för att hämta lite kläder som Kristoffer fått ärva av Mickes syrras tvillingar. Om inte dom hinner hit först med grejerna.
Har vi lite tur så kommer Elin och Alex hit ikväll o kikar på film med oss också så det håller vi tummarna för =)
Nä om man ska ta o börja kika lite på vad man ska laga för lunch kanske? Kram på er!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Vad kul att du är med & tävlar om en Suit of sweden! :D

2012-01-18 @ 17:13:53
URL: http://eemma.se
Postat av: Sofia - LOTTAR UT 8 STYCKEN ONEPIECES

Ny tävling på bloggen! 8 stycken har chansen att vinna en onepiece, var gärna med och tävla :D kram

2012-01-18 @ 17:47:29
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

TÄVLA OCH VINN EN STEG OCH KALORIRÄKNARE!

http://overleva.blogg.se/2012/january/vinn-en-steg-kaloriraknare.html

2012-01-19 @ 14:00:14
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0