fredag 20 januari

Puuuh vilken dag! Jobbade idag.. stängning.. har varit grymt trött hela dagen och haft en dryyyg huvudvärk, som tack och lov släppte lagomt tills det var dags att gå hem fån jobbet.
Alex e och bowlar med några från jobbet... sen skulle dom till Harry's. Han kom inte hem alls efter han slutade jobba. Goaste Charlotte ställde upp och hämtade Robin så att han skulle slippa vara på dagis till kl sex. Tack gumms!! Hon hämtade honom vid två och sedan gick dom hem hit. Allt hade gått bra och Robin hade varit så snäll han =)
Sågen hade hämtat Kristoffer från skolan så när jag kom hem ringde jag så kom Kristoffer över hit med =)
Vi hann få lite kvällsmys innan barnen skulle sova i alla fall.
Har nyss kikat på en film för mej själv.. sen blir det väl att sitta här resten av kvällen antar jag... om jag inte känner att jag orkar lägga mej i ett bad? Får se.. Men funderar på att göra mej nån liten kvällsmacka.. har ju inte ätit sedan lunchen på jobbet... bara typ tio timmar sedan... inte konstigt att huvudvärken börjar smyga sej tillbaka?
Aja.. macka var det. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Önskar dig en fin helg! :) Missa inte att jag just nu tävlar 8 stycken onepiece på min blogg. Var med du också :) lycka till.



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

2012-01-20 @ 22:19:44
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0