torsdag 2 februari

Fan man kanske inte skulle varit så jävla snabb med att påstå att man inte hade ont efter att ha tagit bort tanden...
Vaknade vid två inatt av att jag hade så förbaskat ont.. och då hade ju inte jag tagot nån tablett sedan lunch igår eftersom jag inte alls tyckte jag behövde nå mer. Dumt att äta tabletter när man inte har ont liksom.
Men inatt då så gick jag upp och tog en alvedon och en ipren och då lugnade det ner sej lite till sist så att jag kunde somna om. Var som ett jäkla slakt imorse kan jag ju säga. 05.30 ringde klockan och då var det dags att stiga opp.
Jobbade idag på Masurgården i bomhus. Var faktiskt lättare än jag trodde att hitta dit =)
Vid lunchtid hade jag sådär himla ont igen så då blev det en alvedon och en ipren till... samma visa efter det ätits middag här hemma.. Kan ju säga på en gång att det blir en till vända innan jag lägger mej ikväll också. Har inge jobb imorn så det blir utbildningen. Missade ju den idag eftersom jag jobbade och idag skulle vi börja med företagskunskap så jag har en känsla av att jag har lite att ta igen.
Chefen på sodexo sa förra veckan att hon skulle höra av sej till mej den här veckan... har inte hört nåt än heller. Så hon har morgondagen på sej... fan det är så drygt med människor som bara skiter i att höra av sej när dom sagt att dom ska det. Har hon inte lyckats hitta någon som kan ha hand om min introduktion så kan hon väl ändå ringa mej och säga det i alla fall.. så man vet liksom. Men men.. får försöka få tag på henne på måndag då om hon inte hör av sej imorn. Grejjen är ju den att hon är förbaskat svår att få tag på också.. Åhåå jag vill att hon ska ringa och säga att allt är ordnat och att jag kan börja jobba helt och fullt! Även om det är på timmar.. men som sagt så blir det kanske ett mammavikariat om jag har tur. Ojojoj.. jag vill!!
Äääh snart somnar jag här.. låter som att Alex duschat klart så då kanske jag kan få hoppa in och ta ett bad snart. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0