söndag 26 februari

Ojdå... en vecka sedan sist. Men men =)

Har jobbat på hammargården måndag-torsdag denna vecka. Har varit nice =) i fredags hade dom planeringsdag så då var jag på kursen. hade inte missat så hemskt mycket som jag trodde faktiskt. Men har en del att läsa... som jag skulle gjort i helgen men har inte orkat. Får sätta mej med det imorgon kväll då kanske... ska jobba på hammargården imorgon med.

I fredags var jag och Tessan ut.. först var vi hos någon bekant till henne på öster och satt där o drack. Sedan gick vi till heartbreak. Träffade en del roliga människor där och tappade såklart bort Tessan. Men hittade på henne igen lagomt tills det var dags att hämta ut jackorna =) Var en trevlig kväll faktiskt... men jag tror jag börjar bli för gammal för krogen och alla dessa förbaskade människor. Det är ju så tråångt och jäkligt... mest bara jobbigt tycker jag. Nästa gång för det bli en lugn biljardkväll med lite öl istället tycker jag =)

Igår, lördag, städade vi lite här hemma.. Katterna skjutsade vi hem igen också. Hade blivit himla fint i Charlotte och Mattias lägenhet. Jättehärliga tapeter! Men vad tomt det blev här utan dessa 5 små liven. Men det har ändå varit lite tufft att ha dem här.. men mysigt =) Blev en blomma fattigare men det får man ta =)
Gårdagskvällen var jag hemma hos Elin för lite melodifestival och monopolspel. Var nice =) Och vilken underbar liten kattunge hon har skaffat! En liten Stina. Fasen måste skaffa mej en liten sån där sen jag med =)

Idag är det söndag och det har inte hänt allt för mycket. Alexandra ringde mej idag och frågade om jag hade lust att köra henne till hofors mot bensinpengar. Hon hade feber och mådde inge vidare alls och ville hem. Så det blev en tripp dit =) Så nu har jag varit där med hehe. Snacka om håla =)
Denna kväll blir himla lugn.. lite tv o så. Ska opp tidigt imorgon så..

Så jag tänkte avsluta med en liten bildbomb.. har varit dålig på att lägga upp bilder sista tiden..


4 st av de 5 katter vi hade hemma till låns =)


Finaste lilla Miranda =) 8 månader gammal.


Nyklippt och nyduschad Robin =)


Nyklippt och nyduschad Kristoffer =)


Goaste Charlotte =)


Elins goaste lille Theo =)


Elins underbara lilla Stina =) Vill haaaa!

Nä nu är ni lite less va? Hehe om inte annat börjar "äkta människor" på tv snart =) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Haha snygg bild på Theo med handen innan för byxorna xD Och Stina blev ju jätte fin! Men du jag "snor" bilderna på Theo och Stina om det är okej? ;)

2012-02-27 @ 21:00:27
URL: http://anglamammanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0