söndag 19 februari

Oj då... glömde visst av bloggen lite granna. Men men, det e sånt som händer.
Har väl inte hänt alltför mycket i veckan. Var på kursen måndag och tisdagen och sedan har jag jobbat på Hammargården onsdag till fredag. Har varit nice =) Men har inte haft så mycket tid över eftersom jag stängde både onsdagen och torsdagen och därmed jobbade till halv sju på kvällen.
Ska dit och jobba kommande vecka också =) Det blir måndag till torsdag eftersom dom har planeringsdag på fredag. Så jag får passa på att försöka gå på kursen på fredag. Sen måndagen efter ska jag också dit o jobba =)
Denna helg har varit nice. Blev en lugn och skön fredagkväll med lite filmmys. Vi såg Mästerkatten i stövlar och den var skitbra =) Tyvärr får ungarna vänta lite med att se den tills vi fått tag på den på svenska.
Lördagen var vi hos min morbror Mats och hans sambo Katarina och fikade. Katarina hade fyllt år i veckan =) Mamma, Micke och mormor var också där. Blev trevligt förutom att ungarna blir så dryga när vi är borta sådär.. kan inte sitta stilla i mer än de sekunder det tar för dom att äta upp och sen är det full rulle... ska hända saker hela tiden och tjat och gnäll. Men i övrigt var det nice =)
Idag har vi storstädat hela lägenheten. Behövdes verkligen. Sen har alla våra blommor och sånt fått flytta opp på bokhyllar eftersom vi har besök av 5 st katter nu =) Charlotte och Mattias ska få omtapetserat i hela sin lägenhet så kissemissarna får bo här under tiden =)
Har nyss varit och hämtat dem och alla deras saker. Nu håller de på att gå runt överallt och nosar o så.. Tar ju såklart en stund att vänja sej vid ett nytt ställe. Men Samira ligger i soffan och myser hon och snart börjar det på tv så då ska jag göra henne sällskap =)

Nä, som sagt.. tv var det. Först blir det "kontoret" och sedan "äkta människor" =) Kram på er! Nu ska jag mysa katt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0