onsdag 8 februari

Har varit på kursen idag med.. gillar den där kursen =) Himla trevliga människor och idag kom vi på att läraren bor i samma hus som mej fast två trappuppgångar bort hehe. Ja Gävle är en liten stad hehe.
Det har gått bra med tanden förresten... tussen jag fick i måndags sitter kvar. Ska ju dit igen imorgon bitti så får se vad dom säger då.
Idag på första rasten så ringde jag återigen chefen för städ på sodexo.. utan någon vidare förhoppning om att hon skulle svara. Men det gjorde hon!! Och vet ni vad.. imorgon och på fredag har jag min introduktion hihi =D Ska bli så nice. Sen får vi väl se vad det blir... om det blir att springvicka som jag gör nu på dagis eller om det kan bli nåt längre någonstans ganska på en gång. Men skulle gissa på att jag får börja hoppa runt lite och visa vad jag går för. Är lite smått nervös faktiskt. Hon var så gullig också så det gjorde inget att jag ska till tandläkaren imorgon bitti utan jag får börja kl 10 =) Ppå fredag är det 7-15 som gäller.
Så.. idag är en väldigt glad dag =D

Nä nu ska jag kika vidare... men nu vet ni att jag fortfarande lever hihi. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elenor

Vad roligt. Grattis... Håller tummarna för dej då ;)

2012-02-08 @ 19:40:06
URL: http://urellensliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0