måndag 6 februari

Ja då var det måndagkväll... den har dagen har ju varit mindre skoj.
Imorse när jag vaknade hade jag så förbaskat ont i käften så ögonen nästan gick i kors. Så fort klockan blev 7 så ringde jag tandläkaren. Fick en tid 8.35.. nu har dom pulat ner en liten tuss i hålet efter tanden.. på tussen var det lite bedövningssalva och antiinflammatoriskt jox... så dagen har varit rätt lugn och har inte behövt ta nå tabletter på många timmar. Nu ska tussen förhoppningsvis sitta kvar till på torsdag... då ska jag dit igen och ta bort den och ev sätta i en ny om det behövs. Får väl se hur det blir.. men känns ju redan bättre.
Men det blir tablett innan jag ska sova känenr jag.
Annars har dagen varit lugn.. varit på kursen med alla trevliga människor där =)
Nä nu ska jag röra mej vidare mot tv:n tror jag. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0